Automate your Marketing
with Womplify




 
kembara nazuri

By: kembara nazuri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Thursday, 25-Sep-2008 01:52 Email | Share | | Bookmark
UYIN after 3 months...

 
 
 
sekarang ni tak sempat nak shoot gambar lain...gambar anak je la boleh entry kat fp ni...
nurin nazanin selepas 3 bulan lebih...



Wednesday, 3-Sep-2008 00:54 Email | Share | | Bookmark
morning dew...

 
foto ni lama dah aku amik...sblm ni aku dah antar kat photo excercise kat CSPS,
tak menang pun tapi dapat penghargaan je la, ok la untuk aku yg kayu lagi ni...
set guna makro je la...



Tuesday, 2-Sep-2008 05:21 Email | Share | | Bookmark
selepas dua bulan lebih...

 
la ni dah pandai nak merajuk-merajuk pulak dia...lambat sket dukung
pun dah mencebik bibir nak nangis-nangis...bila aku panggil nama dia
UYIN tertoleh-toleh lah gayanya dia...seronot je kan!




Wednesday, 2-Jul-2008 03:14 Email | Share | | Bookmark
Nurin Nazanin

 
 
 
View all 4 photos...
aku tak pernah lagi masukkan foto imej manusia dalam FP aku ni...
tapi nak gak masukkan gambar anak aku yang dah lama tunggu...
setelah menatap buat pertama kali, syahdu rasanya menjadi seorang ayah,
teringat mungkin perasaan inilah yang semua ibubapa rasai dari kelahiran
seorang zuriat...
...jadilah sehebat Siti Khadijah...
...jadilah secekal Siti Fatimah...
...jadilah setabah solehah-solehah dan syuhadah...



Tuesday, 11-Dec-2007 05:09 Email | Share | | Bookmark
hari baru...

 
gambar tak sharp mana la...



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net